Методична студія «Діджиталізація педагогіки партнерства, наступності дошкілля та школи в умовах НУШ».
Якісне здобуття освіти можливе за дотримання принципів перспективності й наступності між суміжними ланками освіти — зокрема між дошкільною та початковою.
Відповідно до плану роботу Центру професійного розвитку педагогічних працівників 14 травня 2021 року для директорів та вихователів-методистів закладів дошкільної освіти відбулася методична студія «Діджиталізація педагогіки партнерства, наступності дошкілля та школи в умовах НУШ».
Відкрила методичний захід начальник Відділу освіти Юлія КЛАПЧУК, яка наголосила на важливості забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою як складової для якісної діяльності освітніх закладів Снігурівської міської ради. Лариса ГОРНОСТАЙ, директор ЦПРПП, акцентувала увагу присутніх на актуальності підвищення педагогічної кваліфікації педагогічних працівників дошкілля для роботи за новими програмами оновленого Базового компоненту дошкільної освіти.
У роботі методичної студії взяли участь досвідчені вчителі початкових класів, які мають вищу категорію та педагогічні звання Тетяна ВОСКОБОЙНІКОВА (Снігурівська ЗОШ І-ІІІ ст. №3) та Тетяна ЗАСТАВЕНКО (Снігурівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1). Педагоги продемонстрували презентації своєї роботи з використання інформаційно-комунікативних технологій та ознайомили присутніх з формами, методами роботи зі здобувачами освіти в умовах НУШ – компетентісний підхід, навчання через гру, партнерська взаємодія з батьками. Учасники методичної студії мали змогу практично ознайомитись з конструктором LEGO та технологією, що об’єднує в собі елементи гри й експериментування.
Лариса ГОРНОСТАЙ, директор ЦПРПП Снігурівської міської ради